Invatamant on-line 2020

INFORMATII NOI

18.05.2020

Ordinul 4249 / 13 mai 2020 privind modificarea ROFUIP 5079/2016– noutati legate de incheierea situatiei scolare in caz de pandemie

18.05.2020

Extras din PROCEDURA OPERAȚIONALĂPREDARE ASISTATĂ DE TEHNOLOGIE DIGITALĂ

Cod: PO – CEAC 78/18.05.2020

Modul de lucru

La nivelul unității de învățământ, defășurarea activităților de învățare on-line se va realiza pe diferite platforme de E-learning alese de profesori si, incepand cu data de 18.05. 2020, experimental pe platforma E-learning 24Edu.ro. Pana la finalizarea testarii platformei si verificarea gradului ei de siguranta,  profesorii vor folosi in continuare propriile lor clase google pe care si le-au creat pentru a lucra cu elevii.

Durata activitatilor on-line va fi de maximum 2 ore pe zi la ciclul primar si maximum  4 ore pe zi/ clasa de elevi de la ciclurile gimnazial si liceal, în interval orare, conform orarului scolii sau conform unui program stabilit săptămânal intre profesori si elevi și adus la cunoștința tuturor celor implicați.

Protecția datelor personale

  1. Pe platforma 24 Edu.ro fiecare profesor si  fiecare elev a primit un nume de utilizator si o parola pe care o pot schimba la prima autentificare pe cont. Aceasta parola  trebuie bine memorata de catre elevi pentru a nu se produce disfunctionalitati in comunicare.
  2. Atunci când sunt folosite echipamentele IT personale, cadrele didactice vor crea pe calculatorul personal un cont de utilizator special dedicat desfășurării procesului de învățare on-line, cont care va fi securizat cu o parola puternică, la care nu va avea acces altcineva;
  3. Cadrele didactice vor acorda note/calificative în conformitate cu instrucțiunile Ministerul Educației și Cercetării / Inspectoratului Școlar Județean, evitând publicarea notelor tuturor elevilor în spațiul virtual comun;
  4. Dirigintii vor transmite parintilor username-ul si parola acestora, astfel incat parintii vor fi informati permanent privind parcursul scolar al elevilor, absentele acumulate si rezulatele evaluarilor. La finalul anului scolar, fiecare parinte va putea vedea in catalogul virtual mediile anuale ale copiilor lor. Se recomanda parintilor sa schimbe parola la prima autentificare si sa o memoreze astfel incat sa nu se produca disfunctionalitati in comunicarea cu scoala.
  5. Video-conferințele / lecțiile cu participare audio-video, de principiu nu se înregistrează. În cazul în care se dorește să se înregistreze o anumită lecție pentru a fi disponibilă online (de pildă elevilor absenți la momentul lecției), se recomandă să se dezactiveze imaginile video cu elevii.
  6. De asemenea , se interzice profesorilor sa distribuie pe retelele sociale capturi de ecran in care apar elevii in timpul activitatilor online, fara a avea acordul scris al parintilor.
  7.  Nu se va închide sesiunea de lucru video până cand profesorii nu se asigura, mai întâi, că toți participanții s-au deconectat de pe platformă;
  8. Unitatea va lua măsuri pentru instruirea profesorilor, elevilor și părinților cu privire la interdicția de a disemina date ale profesorilor, colegilor și părinților (de ex. teme completate, sesiuni de lucru conținând comentarii, evaluări etc.).
  9. La sfarsitul fiecarei sapatamani cadrele didactice vor trimite pe adresa de e-mail comunicata un raport a carui structura respecta rubricile din condica de prezenta si care este anexa la prezenta procedura.

18.05.2020

Extras din PROCEDURA

MASURI LA NIVEL NATIONAL

Pe data de 23 Aprilie 2020 s-a publicat in Monitorul Oficial Ordinul Ministerului Educatiei si Cercetarii cu nr. 4125/ 21.04.2020 privind Instructiunea de organizare a cursurilor in perioada suspendarii acestora, document la care face referire comunicatul de presa emis de Ministerul Educatiei si Cercetarii din data de 22.04.2020.

MASURI LA NIVEL JUDETEAN

In conformitate cu prevederile acestui ordin, Inspectoratul Scolar Prahova a intocmit un Plan al judetului Prahova, document care poate fi vizualizat pe site-ul institutiei
http://www.isj.ph.edu.ro/ sau urmand link-ul atasat aici

ISJ Prahova a pus la dispozitia cadrelor didactice si un Tel Verde pentru probleme legate de managementul resurselor umane, invatamant prescolar si primar, contabilitate, salarizare si perfectionare continua. Puteti accesa site-ul Inspectoratului Scolar Prahova pentru programul de la Tel Verde aici

MASURI LA NIVELUL UNITATII DE INVATAMANT


In primul rand, le multumim tuturor parintilor, invatatorilor/ dirigintilor/ cadrelor didactice si nu in ultimul rand, BENEFICIARILOR DIRECTI AI EDUCATIEI, ELEVII, care facut eforturi uriase pentru a continua consolidarea cunostintelor in perioada 11.03.2020-3.04.2020 , tuturor celor care au desfasurat activitati extracurriculare in parteneriat profesor/diriginte/ invatator- parinti-elevi in perioada modificata destinata activitatilor exttracurriculare!

PLAN DE MASURI LA NIVELUL LICEULUI „C-TIN CANTACUZINO”BAICOI PENTRU DESFASURAREA CURSURILOR ON-LINE IN CONTINUARE,PE TOATA DURATA SUSPENDARII CURSURILOR

Documentul poate fi accesat si aici

Planul Unitatii Scolare de … by Isabela Elena Ciurea on Scribd

Pentru perioada 22.04.2020-12.06.2020 orarul activitatilor on-line pentru toate clasele respecta orarul scolii aprobat in luna spetembrie 2019.

Pentru clasele terminale ( a VIII-a, a XII-a si a anul III-invatamant postliceal, orarele si modul de oraganizare a activitatilor fata in fata pentru perioada de dupa 02.06.2020, urmeaza sa fie comunicate , in functie de hotararile care se vor lua de catre factorii de decizie.

In fiecare zi va vom tine la curent cu toate noutatile prin intermediul invatatorilor si dirigintilor.

Urmeaza ca in zilele urmatoare, prin intermediul invatatorilor si dirigintilor sa aplicam chestionare de feed-back pentru a ne regla activitatile astfel incat scopul nostru comun, al tuturor, sa poate fi atins, si acesta este binele copiilor, educarea lor, formarea lor pentru dobandirea de competente care le vor folosi de-a lungul intregii vieti!

Toate noutatile vor fi postate de acum inainte in partea de sus a paginii